Sussie´s Saga -

mineraler + Tutorial :)

Lekte med mina mineraler idag, plockade fram ett lila spektrum

jag har använt alla uppblötta för att få fram lite mer effekt på dom :)
Dom är från MAD MINERALS och heter :
diamond, petal, pizzazz, islander


jag har först börjat med diamond och lagt den under ögonbrynet ändå ned till ögonvrån
Sedan Petal på rörliga ögonlocket suddat ut till ungefär till hälften


Drog pizzazz från yttre delen av ögonlocket och suddade inåt tills den mötte petal


Petal under ögat mot ögonvrån och pizzazz i yttre, suddat i mitten


Och tillsist islander från globlinjen och suddat uppåt mot ögonbrynet


åsså lite mascara och eyeliner :)


Tadaaaa:



aah just det tagit glittereyeliner purple rain längs vanliga eyelinern och diamond på ögonfransarna : )



det var dagens suss! Nu ska jag åka å handla remover och toapapper
glamoröst! puss på er!



Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0