Sussie´s Saga -

romantik

Efter den starka sminkningen i inlägger under så kände jag för lite mer mjuka toner. jag använde mig av MAD minerals och whisper från the earth.



längst in mot ögonvrån ligger alyssa från mad, en ljus skimrande rosa
(obs sminkningen är gjord utan primer, glömde den haha)



efter alyssa la jag petal, och till sist längst ut ilegal, som jag även drog i ögongloben.
Samma färgkomination ligger även under ögat :)



Och såhär kan man se ut efter en kväll i min sminkhörna. haha :P kände mig otroligt läcker måste jag tala om för er!

Kommentarer
Postat av: ☆Karin☆ Nageltok & Bloggdesigner

Shit va duktig du är med kajalen....

2009-02-16 @ 13:36:46
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Emma P

Riktigt fin sminkning! Mjuka fina färger. Dessutom så ser dina fransar väldigt fina ut! Vad har du för mascara?

2009-02-16 @ 14:10:08
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0