Sussie´s Saga -

Sådärja

då var man hemma igen, eller ja har varit hemma ett tag, men jag och david har mumsat max och kikat på serier.
Imorgon börjar jag äta specialsoppor, så idag flottar jag gärnet.
problemet är nu att ja har en ben and jerrys glass som jag ska äta, men jag är MÄTT..
haha. ilandsproblem :P

jaja, dagens sminkning!

Produktlista:
MUS: shimmer dynasti, mock orange, explore, city jungle, deep blue och cooler.

började med att lägga shimmer i ögonvrån, mötte den med mock, sen med explore och sist cityjungle, suddade ut dom skarpa kanterna försiktigt för att inte få fägerna att gå ihop allt för mkt.
tips,jag använder makeupstore borste, den är ungefär lika bred som en nagel, så färgerna fick den bredden på ögat, förutom cityjungle för jag had en bit kvar av ögat :p
under ögat la ja cooler innerst och deep blue ytterst.
har fått många kommentarer idag av denna sminkning, tom thailändskorna på jobbet som aldrig säger något så det var roligt!




här har ni FOTD jag inte hann med innan jobbet.

Imorgon blire också jobb.. 08.30-17. Så jag får väll bjuda på en kvällssminkning imorgon..
Tvivlar på att jag kommer upp i tid.. men det har ju hänt förut haha :p

aja. Mer serier, åsså ska jag försöka orka äta min glass!


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

tkr du? åh tack:D

2009-02-02 @ 00:04:25
URL: http://ellinorak.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0