Sussie´s Saga -

Tadaaaa... ROUGE

Först inspirationsbild:


Argh! :p

Produktlista:
MUS: Cover all mix, satine, forrest
glitteryeliner diamond
MAD: Big Money, gel eyeliner black
Pure lux: sunny side up
Mary kay´s mascara
Och lite tejp :)



Jag funderade ju på hur jag skulle lyckas med rouges vita strimma i håret
och pucko som jag är! jag är ju faktiskt en glitterynkiee! Taddaa diamond fixade biffen



Som tidigare skrivet är gult och grönt rouges färger. Sunny side upp ligger innerst och ytterst har vi big money
Dom är nåågot fuktade, men inte alls så mycket. Vill inte upprepa mitt fiasko med disco..



Jag är därimot osäker på glitteryelinern vid kanterna av sminkningen. Trodde de skulle bli häftigt om jag pillade dit det, men efteråt ångrade jag mig, och ville inte förstöra min perfekte cut and crease linjer ;)



Fast det är knappt märkbart så ligger forrest längst ut i båda linjerna för att få in lite brunt i sminket
det är tydligare i verkligheten
Och mittt hårt är lite bångstyrigt, syns det? :P



I övrigt tycker jag om denna mejk och kommer bära den under kvällens öldrickande.. fy på mig.



Och nej jag tänker inte ha min otroligt vackra röda t-shirt på mig när jag går ut :P

Nu ska jag byta om och ta en promenix med vovvarna också.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit detta va skit snyggt!!

2009-02-25 @ 23:15:36
Postat av: Linda H - En make up artist

mjo, men jag tror det är så att alla är olika känsliga mot det också, sen är den nog inte tänkt att användas varje dag heller, utan mer vid fest och så, för som vi alla vet så är alkohol den största boven när det gäller hudvård! =)

2009-02-25 @ 23:45:37
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är min smink gud...

2009-02-26 @ 07:56:03
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Tove EA

Shit, vad coolt det blev! du är verkligen tuffast på att sminka! :D fortsätt sådär! :D

2009-02-26 @ 18:37:40
Postat av: Emma P

Gud vad grymt! jag tycker att det blev supercoolt med silverlinern, men förstår samtidigt hur du menar med linjerna... Askul tema är det iaf!

2009-02-27 @ 00:28:05
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Otroligt snyggt! Bra tolkning av bilden!

2009-02-27 @ 10:14:00
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0