Sussie´s Saga -

Tema?

Funderar på att sno söta xsparkage idé på youtube som jag hittade precis. Gud vad jag ligger efter i sådana här upptäckter :P Iafl, hennes idé är att sminka sig som olika super heroes. Men jag vill göra dom kvinnliga. Tjoho! kanske göra bredare och ta in mer tecknade?

Får se om det blir någon imorgon kväll.. vilka vill ni se?

Imorgonbitti bjuds det nog inte på mycket. är inte ett dugg trött å ja ska upp 8. yey!
Aja.. godnatt igen!


googlade på lite bilder för inspiration iaf .. :)




Det var det jag orkade leta på nu iallafall.. bilderna är klickbara för större format..
Vet inte om jag bara ska köra tecknade verisioner eller tv.. kommer nog blanda för ibland är tecknade så mycket snyggare och vice verca..

som tex Mystiqe från X-men.. svårt å förklara så jag visar bilderna istället



Ja som ni ser är människomystiqe bra mycket häftigare än tecknade..
jaja. krypa ned i sängen var det.. :P

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, vad skoj!

Poison Ivy är ett måste! Och Kate Beckinsales karaktär (kommer inte ihåg) i Underworld. Va fränt det skulle vara med en sotning som skulle se ut som den var lackad.

2009-02-25 @ 11:31:08
Postat av: Anonym

En sailormoon vill jag se!! :D:D:D

2009-02-25 @ 14:29:56



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0