Sussie´s Saga -

Ana/Mia

Jag har sedan -07 varit medlem på en PRO ana/mia sida (för anorexia och bulemi..)
Inte för att jag önskar att jag hade anorexia, utan för jag varf nyfiken på vad dom gör, vad dom håller på med och skriver om. hade glömt bort sidan totalt, och idag fick jag mejl från sidan...

Spanade in och kollade runt bland medlemmerna. hittar detta:



Och till denna bild har dom skrivit "Sååååååååååååååååååå vacker!!!!!!"

Alltså. Jag förstår inte. Jag kan förstå om en flicka har en vriden bild om sig själv och ser en tjock människa i spegeln fast dom är smala. Men här ser man ju, man ser ju hur sjukt det är, och dessa småflickor ser upp till detta och tycker det är vackert?

Hjälp

Kommentarer
Postat av: Carro

FYFAN! Tjejen ser ju hemsk ut - enbart ben och lite hud.. Näe, usch det är synd att små tjejer (Och endel vuxna kvinnor med för den delen) har det där som ideal. RIKTIGT JÄVLA SKRÄMMANDE! FY! :/



Från en sak - till en helt annan :

Har du färgat håret? :D Hur som helst så blev det jättefint, passar dig skitbra! :) Jag hoppas du är nöjd med resultatet iaf!?



Och sist men absoFUCINGlutley inte minst -

JAG SAKNAR DIG MIN ÄLSKLING!

2009-01-05 @ 15:38:07
URL: http://carro11.blogg.se/
Postat av: S o f i e

usch sånt där e så hemskt :S.

2009-01-06 @ 01:44:00
URL: http://pictureperfect.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0