Sussie´s Saga -

Blue light

Här kommer sminkningen:

Produklista:

MARY KAY fukt
Dream matt mousse
MAKE UP STORE deep blue, wave och muffin
Glitter eyeliner blue från VIVA LA DIVA




'




Jag ska jobba ändå. jag och D åker ned på stan nu å lunchar, sen ska jag ha kaffevagnen. Jag är ju bingovärdinna, och på vårat jobb har vi 3 tjejer som sköter kaffevagnen, men nu var det sjukdomar och grejjer så jag ställer upp och hoppar in där. Var EVIGHETER sedan jag jobbade på den. haha. kommer gå åt skogen.. aja.. PUSS!

Kommentarer
Postat av: S A N N A

cool sminkning!

2009-01-05 @ 22:06:42
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: per

Det är små konstverk du gör med sminket men det största konstverket är ditt söt ansikte bakom sminket.

2009-02-20 @ 12:22:33



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0