Sussie´s Saga -

Changeling

Gud vilken film! Så gripande och hjärtskärande. Och verkligen ögonöppnande. Jag hade ingen aning om att LA var så förut.. så nu ska jag nog plugga på lite historik tror jag. Filmen är ju baserad på en sann historia, men jag vill inte avslöja för mycket..  men helt klart sevärd!






Tänkte slänga upp ett litet tips här angående nageldesign, för att få raka linjer till tex fransk manikyr osv så använder jag en bit tejp som mall.. funkar bra för mig då jag inte är så säker på handen, och mycket billigare än färdiga mallar.. ;)





Annars så har jag och david byggt ihop vitrinskåpet nu.. fotar imorgon..
Imorgon åker vi in till vetrinären med signe kl kvart i åtta (skrapa tandsten) Sen åker jag och jobbar 08.30-17.
Ska hänga med på Sminkans bloggtema "lila" imorgon.. Men det kanske blir på kvällen.. sorry.

Vi hörs imorgon babes! Nu ska vi se på lite serier :)




Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0