Sussie´s Saga -

Church Street

Underbar mat och underbart sällskap :)
Därimot fick vi sämsta bordet och dålig service, men deras mat gör upp för allt!
Satt precis i ett hörn, så dom såg oss inte, och det är bara glas (ut mot vägen lixom) så det drog skitkallt så jag fick äta med jackan på, tog lång tid innan dom ens kom till oss osv..
men jag kommer inte sluta gå dit! För maten.. muums.

Tog den klassiska "breast of chicken" och en "American Brownie" till efterätt.. glömde tyvärr helt bort att ta bilder! :(

Imorgon jobbar jag 08.30-17.00 sen åker jag till Nordmaling (20min från Umeå, 60 MIL härifrån) för att begrava kära morfar. Begravningen äger rum på fredagen och jag och bror åker hem på lördag morgon, sen jobbar jag lördag kvälls å min blogg kommer vara död några dagar nu.. orkar inte släpa med mig laptopen.. känns som helt fel tillfälle..

Försöker hänga med på sminkans Bloggtema - Grönt imorgon.. Om jag vaknar i tid, vilket jag inte är bäst på :p
Annars slänger jag in ett inlägg innan vi far.. PUSS PÅ ER!


Bjuder på dessa.. otroligt vad smink kan göra..


Eva Longoria

Pamela Andersson



nästa fredag är det löning och jag vet någon som åker till åhlens och kicks då.. mhm..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0