Sussie´s Saga -

eeh jaa...

Som ni kanske märkte så hann jag inte imorrse.. i dubbel bemerkelse..
Jag vaknade 08.22 och min buss går 08.30. Så det var bara att hoppa i kläderna och kuta..
jag var i tid till jobbet iaf..
Jobbade ju 09.00-22.30 idag. Så dryyygt! och jag har så ooont i mina ben
och det har varit en sån jävla dålig dag på jobbet.. först så får en massa folk skift före mig, FAST jag varit anställd i flera jävla år, å ställer fan ALLTID upp för det där skitstället! offrat fan alla mina helger i 5 års tid för det där. USCH..
sen börjar en kund bråka.. uppför sig dåligt, och det var inte rätt dag att reta upp mig, så jag bitcha tillbaka. Sen kommer det, Jävla tjockis, jävla fetto blablabla. Och det bara brister. Jag knuffar in honom i väggen så jag kan ta mig därifrån. slänger brickorna jag har å kutar ut å sätter mig BÖLAR.. som en gris..
Oftast tar jag inte åt mig men som sagt, inte RÄTT dag idag nej.
Sen ställde inte en jävel upp för mig heller, så det var bara springa å sälja brickor med tårar i ögonen. fast det var en person där inne som var helt ledig och lätt hade kunnat hoppat upp å läst så jag kunde gått undan. Så hade ju inte situationen sett ur om jag hade varit någon annan.
Så jag hade STORA planer på att ringa chefen imorgon å säga tack å hej leverpastej! jag orkar inte mer, adjöken adjö!
.. men så var alla kunder så jävla gulliga å stöttade mig och undrade vad vissa höll på med.. Så ja..ja ångrade mig.
men mitt letande efter nytt jobb ökar nu kan ja säga.
Jag är så less på den psykiska stressen över att aldrig veta hur stor lönen blir.. jaga timmar för att betala hyran.. tjata på kontorspersonalen å vara dryg så dom tycker illa om mig..


OJ! vad långt det blev.. behövde spy lite galla.. sorry :(

Gjorde en sminkning iaf.. den gick åt helvete den med.. färgerna blev inte klara å det ser fan bara suddigt ut.. men efter jobbat hela dan orkar ja inte göra om skiten.. så ..
Vi hoppas helt enkelt på en bättre dag imorgon!






Ja... som ni ser.. himla tråkiga färger! Det skulle ju lysa och spraka! har ingen anign om vad som hände.
Äh! Nu skiter jag i denna jävla skitdag! Prupp å hej på er!

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Åh, din stackare. Inte en bra dag. Verkligen trist att höra om kunden. Fy farao vilket bemötande. Hoppas den här dagen blir bättre än gårdagen!

TRÖSTKRAM

2009-01-21 @ 06:08:05
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker den var snygg! =)tycker färgerna var fina ihop!

2009-01-21 @ 10:09:01
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Rouaa

hoppas att det är bättre isag! Jag gillar det där ilallafall :D

2009-01-21 @ 10:20:36
URL: http://rouaa.blogg.se/beauty
Postat av: Jasmine

Vem var det som var ledig? Menar du Bengan så kom ju hon in efteråt...Hur skulle hon kunna veta?

Vore det inte för att jag satt i båset hade jag mer än väl ingripit. Var ju iaf bra att han pös rätt fort gubben.

Har han varit in ngt idag? Tänkte om han blitt portad än, skulle ju vara bra!

2009-01-21 @ 17:14:27
Postat av: Alexlyndra

Oj vilken dag. Jag kan inte tänka mig hur du känt under dagens lopp men att du inte alls var bra. Väldigt fin make har du i alla fall lyckats med!

2009-01-21 @ 18:43:26
URL: http://alexlyndra.blogg.se/
Postat av: nadja luong

snyggt

2009-02-17 @ 21:54:18
URL: http://pluttennadii.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0