Sussie´s Saga -

Godmorgon

blev en sovmorgon idag.. hehe :p
Sen har ja suttit i telefon och bokat tid åt mina små, Signe måste ju ta bort tandsten, och det blir "operation" alltså dom söver henne. Mitt lilla hjärta :(
Sen kommer sagas 1 års koll snart också.. Men nu är det bokat iallafall!

Är lite seg idag.. plus lite förbannad. Så saker och ting får vänta tills humöret blir bättre.. Ont i ryggen som en idiot har jag för den delen. Har bara blivit värre på senaste.
Jag har konstant ryggvärk, skolios och grejjer och det är inget jag klagar över utan har lärt mig att leva med men nu börjar det bli ite överstyr. Kan inte röra huvudet utan att ryggragen värker till.

aja.. Vad glatt och positivt inlägg detta blev! :P
Nu ska jag softa. Puss


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0