Sussie´s Saga -

Godnatt!

Nu är jag hemma.. Försvann ut efter jobbet. haha :P
Gick hem till världens sötaste jenny efter jobbet, där satt korven och sara. Sen kom lilla Pia.
Vi satt hemma hos Jenny ett tag, sen gick vi ut och skiljdes åt.. hade varit roligare att gå ut allhopa men men :)
Jag hade iallafall jätte trevligt ikväll!
nu ska jag knyta mig.. imorgon jobbar jag 13.30-22.30 så det blir inte så mycket blogg gå heller, vaknar jag i tid så hinner jag nog med en fin vardagssminkning.. (sminkar mig inte egentligen när jag ska åka å jobba men för eran skull så...:) )

nu äre godnatt för hela slanten!!


Kom på att jag tog en bild på jobbet idag! jag som inte passar i mössa.. (ALLS! fotbollsansikte...)
och jag tyckte faktiskt att jag passade jättebra i denna(????)


Kommentarer
Postat av: Anonym

ooh dina sminkngar ä ju typ finasss

2009-01-11 @ 03:03:53
Postat av: Jasmine

Och Anna-Maria har sitt icke existerande vilspel ser jag ; )

2009-01-11 @ 11:47:19



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0