Sussie´s Saga -

Hemma igen!

hoho! svänger förbi datorn och lägger in ett inlägg..
Jag och david brände 3600:- på ikea.. tur att han hade presentkort på 3300 :p

Få se nu om jag får med allt.. bilder kommer sen någon dag.. :)
2 lampor till hallen, 1 lampa till vardagsrum och 1 lampa till köket
2 st nattduksbord ur serien MALM, i svart
1 spegel till badrum, hylla och toarulleshållare, allt i trä
korgar till mitt smink
4 tavlor
massa energisparlampor
en hylla ur lackserien
Ett svart vitrinskåp

Vi har fått upp alla lampor och byggt ihop ett nattduksbord.. imorgon blire bygga för hela slanten!

Här har ni allt oupppackat!



Jag är en väldigt lycklig tjej idag!

nu är korven här och vi STORkockar som vi gör en gång i månaden. Vi gör en helvetes massa korvstroganoff, en helvetes massa flygande jacob och olika pastasåser, Så skönt att ha i frysen och bara ta med en till jobbet..

nu ska jag fortsätta cooka!

Kommentarer
Postat av: Karin

Kuuul me nya grejjer...men ikea e inte kul.

2009-01-12 @ 19:53:47
URL: http://lightelegance.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0