Sussie´s Saga -

Inköp

Slänger upp lite bilder på gårdagens inköp som jag hunnit montera ihop :)


Halllampa *2                   Nattduksbord *2            Vardagsrumslampa       Kökslampa


vi ha en hel del kvar att bygga men sånt är livet :)
gör om mina naglar just nu.. blev inte nöjd.. haha :P
sen ska jag ned å träffa söta sazzy för å se Changeling. men först en fika på Waynes, saknar deras Chai-latte!
Sazzy är en tjej jag kännt sen 1:an och jag förstår inte varför vi inte umgås mer.. måste bli en ändring på det!

+

blir nog en bra kväll.. älskar Angelina och det ska bli väldigt intressant att se henne i denna roll när hon inte ens själv ville spela den för hon trodde inte att hon skulle klara av den

So long!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0