Sussie´s Saga -

Jepp

Nu är man hemma. varit hemma ett tag men ja har mumsat på potatissallad och rostbiff. namnam!
MÅSTE äta fyllemat när jag ska jobba dan efter, annars mår jag tuuuusen ggr värre skumt nog!
Nu ska jag ut å röka å sen är det bums i säng, alarmet kommer ringa om 4,5h. Känns lovley..

Och som vanligt när jag inte kan stanna på krogen hade vi det toooooktrevligt!
älskar mina underbara brudar! vad skulle jag göra utan er?
speciellt min kära korv. Skulle vara rejält svårt att andas utan henne.

aja, blev inspirerad av mina käääära Jennys outfit idag, brunt med oranga örhängen (som var jättefint)
Så om jag hinner imorgon bitti blir det en brun och orange sminkning!

Ska lägga fram sminket nu sen hoppa i säng, hörs imorgon babes!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0