Sussie´s Saga -

Lila

Tycker om lila, så jag kör vidare på det..

Produktlista:
MUS
cover all mix, satin, cheerleeder, cooler och flip, kajalpennan violet storm
Signature flytande eyeliner, svart
Maybelline colossal volume mascara

Jag började med flip från det rörliga ögonlocket suddat uppåt, sen la jag cooler från ögongloben, suddat uppåt.
sedan la jag cheerleeder i mitten på ögonlocket för att göra en liten förhöjning där.
sen kajal, mascara och voila:









sen gjorde jag om naglarna också.. haha :P
nu har jag slut på remover också.
Stämpling får göras sen.. har inte tid nu.. puss!



Kommentarer
Postat av: Emma P

Men hurra vad snyggt! både sminket och naglarna...

2009-01-31 @ 01:48:34
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0