Sussie´s Saga -

Nya nagellack..

Köpte mig två nya nagellack. Provade för första gången Lumene, och det var också sista gången.
Efter fyra lackningar fick jag fram resultatet som det ser ut i flaskan, pensel var tjock och klumpig och svår att ha å göra med..


Efter fyra lackningar med Lumenes singing waves..

det andra lacket från Viva la Diva är jag otroligt nöjd med! alldeles laaagom med glitter, annars tycker jag att många glitter lätt tar över färgen! tyvärr står inte namnet på flaskan men det har små stjärnor i sig (fick bara upp en stjärna dock :(. )
Men det kommer nog användas ska ni se!


en lackning med Viva la diva, det är lite mer glitter än bilden visar
tyckte det var otroligt sött med så lite!

Ja hittils är jag positivt överraskad av Viva La Diva!
Nu är det dags för sängen!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0