Sussie´s Saga -

På G

Ptja.. Jag hade en idé hur jag skulle göra denna sminkning..Men det blev nog mer tjejen på G ;)
Träningsbruden blir ju svårt.. och med tanke på att jag tränar osminkad så.. :P
Men här kommer den, hoppas ni blir nöjda!

Produktlista:
MAKE UP STORE:
Muffin, Cover all Mix och pensel
SIGNATURE Flytande eyeliner
VIVA LA DIVA Domed









Jag har bara min Samsung Touchwiz som kamera, önskar jag hade en systemkamera (tex Canon 450D :P)
Men ni får nöjja er med kvaliteérna på mina bilder..



I övrigt funderar jag på ett designbyte.. Mycket har hänt sen den headern jag har. Och jag skulle gärna vilja ha någonting lila.. Men jag kan absolut inte göra sånt där själv. och jag vet inte vad jag vill ha för bilder.. men men det löser sig :)


Kommentarer
Postat av: sassa

omg så fiiiiint!!!!!!!!

2009-01-09 @ 15:17:24
Postat av: Jennifer

vad läskigt, dina bilder såg jag på bilddagboken förut :O:D

2009-01-09 @ 18:01:17
URL: http://metrobloggen.se/starofusa
Postat av: Anonym

alltså du är så vacker!!!!!!!!

2009-01-10 @ 03:18:30



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0