Sussie´s Saga -

Puh!

jaaa nu är jag hemma igen. Skööönt! Men nu blir det 8 dagar i rad på jobbet, plus ett dubbelskift. Så jag presenterar ännu en tråkig vecka från mig.. Men en sminkning om dan ska jag välla försöka hinna med iaf!

tidsbristen imorrse berodde på att jag började med en sminknin och använde en brun till det oragna.. men det skar sig nå fruktansvärt så det var bara å börja om.. så då tog min tid slut. (jag fick kuta till bussen, till nästa busshållsplats en den jag ska på för å hinna.. )
Slänger upp produktlistan nu iaf!
MUS: Mock orange och ruby.

har bara två oranga så mer spännande än så var det inte!
Första sminkningen hade massa gult i sig också.. väldigt fint. men man var ju tvungen å förstöra det då.. :P

Vid löning ska jag bli fattig och prova MAD minerals för första gången, och om pengarna räcker beställs det nog hem lite LUX..  plus att jag SKA ha paletten med 120 färger.. :P

Sminkans blomtema tycker jag har varit tokroligt! Tummen upp för det! Plus att jag hade en anledning till att sminka på rätt hårt och ändå inte göra någonting :P
Och jag hoppas alla ni som har tittat in har tyckt om vad ni har sett!
Nu ska jag läsa bloggar.. har väll en 150 inlägg att gå igenom.. jag följer alldeles förmånga!

men vad skulle man göra utan bloggkoll? :P


Imorgon bjuds det nog på en svart/silver sminkning eller en mörk sotning.. har inte bestämt mig än.. :P

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0