Sussie´s Saga -

shopping

Var ned på stan en sväng för jag behövde en ljus ögonskugga, ett par leggings och öl till imorgon, samt en hatt eftersom morgondagens fest går ut på att alla ska ha en hatt på sig.
Därimot hittade jag INGEN! men clarken har dock skrivit huvudbonad så jag köpte en stor blomma som jag ska ha i håret..
Ska därimot titta på hattar hos davids mamma också innan jag är klar.
Ojda, tillbaka till shoppingen. Det blev lite mer än så..


på bilden:
Linne från VILA, Linne och leggings ifrån Gina Tricot
smågrejjerna får en egen bild..


Så. Vi har:
2st hårgrejjer från glitter
en eyeliner från maybelline
örhängen ifrån Ur & Penn
åsså lite lönings MUS inhandling.. :
Glitter: taurus och poison
Mixing liquid från MUS till glittret..
Satin, ljus skugga
så fick jag med mig ett läppglans hem utan kostnad också!
flash heter den och jag slänger upp bild sen!
TACK MUS! :)

Kommentarer
Postat av: Laura

SV:



Ja okej...

Jag har en eyeliner från Loréal , den är jättebra tycker jag. Kostar runt 100:-

2009-01-23 @ 20:03:47
URL: http://tossavanien.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0