Sussie´s Saga -

shopping..

skulle ju gå till åhlens vid löning.. men så fick vi en liten peng idag, och dom har ju faktiskt rea!
Och jag är såå nyfiken på vad Viva La Diva har att komma med då jag tycker jag hör från fler och fler att dom har blivit mycket bättre!
därimot fanns inte den stora plattan kvar med alla ögonskuggor.. jag får helt enkelt lära mig leva utan den.. :(

Här har ni dagens shopping!



Ett litet paket med silvrig glitereyeliner och matchande ögonskugga.
När sminkans vecka är över tänkte jag göra på en silvrig/svart make med denna inblandad :)



när vi ändå är inne på glitter köpte jag dessa lösglitter från Viva La Diva..
hittar nog på något skojjigt ;)



Och denna intressanta "glitterpuff" som jag ser fram emot att prova när hyn har fått
lite vacker solbränna! kanske även något man kan använda på axlar/nyckelben?



Och två nagellack.. ett glittrigt med små stjärnor från Viva La Diva
Och singing waves från Lumene




nagellacken får ni antagligen se på lördag om jag hinner.. är ju jobb 16.15-00.30 och jag vet inte när vi kommer hem från umeå..

Bror hämtar mig alldeles strax sedan börjar våran roadtrip på 60 mil, imorgon begravning + middag sen tidigt lördag morgon börjar våran roadtrip på 60 mil.. hem :p
Missar Sminkans gröna tema med säkerhet.. vilket suger, då jag älskar grönt :( men sånt är livet! Hoppas ni får en bra helg allihopa! jag ska göra mitt bästa trots omständigheter..

Vi hörs på lördag! massa kramar!
(jag tror jag kommer få bloggabstinens, haha)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0