Sussie´s Saga -

Skandal!

Detta är en skandal! Skandal I tell you! Läs detta mail jag just fick från H2T:

"Thank you for your recent order at Head2ToeBeauty.com! We want to inform you that per the manufacturer's (American International Industries-AII) direction, we cannot ship any of the AII products (Ardell, China Glaze, EzFlow, ibd, Gena, GiGi, ProLinc, Seche, and SuperNail) outside the United States. All United States companies selling AII products will eventually comply to this rule if they haven't done so.

However, if you have relatives or friends in the United States, we can ship it to the United States address.

Since your order contains one of the AII products, we cannot process your order. Your Order is cancelled. Your card has not been charged.

Please reorder without any of the AII products. We do want to apologize for any inconvenience this may cause.

Sincerely,
Sales
Head2Toe Beauty"

Vad är det som har hänt? Ska inte jag få tag i mina Retro Diva-lack? Buhu!

Puss på er!
/ Fia

Kommentarer
Postat av: Tina

Men VAA?? Jag har inte fått något sånt mail. Fick ett mail ang. fraktkostnaden igår bara.

Jag vill också ha mina Retro Diva-lack ju. :(

2009-07-19 @ 23:12:33
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Både transdesign.com och 8ty8beauty.com shippar fortfarande till sverige.

2009-07-20 @ 03:01:15
Postat av: Emma P

Aj då, det var ju inte så bra. Så går det när China Glaze börjar säljas mer internationellt:( Får väl bli på ebay man köper dem hädanefter. Det borde ju dock vara dåligt för märket som sådant, jag kommer liksom inte handla sex lack från någon kollektion ifall jag måste köpa dem för svenska priser. Har du testat att beställa från 8ty8? Det kanske fortfarande går...

2009-07-20 @ 12:02:19
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Tina! Va?! Why you and not me?! Kanske beställde du någon timma innan? Hoppas du får dina iaf :)



Kajsa! Tack för tipset! Men 8ty8 ser så konstig ut när jag försöker beställa. Man kan liksom inte ens välja land?



Emma P! Fy på dem! Fattar de inte att de går miste om en stor marknad. Det är precis som du säger, vem skulle köpa i denna skala till svenska priser? Hell no! Ja, jag provade. Ska luska ut hur 8ty8:s sida funkar. :)

2009-07-20 @ 20:43:20
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Tina

Jag beställde strax efter kl 10 den 14/7. Har fått shipping confirmation nu iallafall så de är påväg. Snacka om tur! :)

2009-07-21 @ 20:41:43
URL: http://beleza.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0