Sussie´s Saga -

Dagen innan

Imorgon begraver vi våran älskade carro, så jag försvinner ett par dagar härifrån.. jag hoppas fia gör ett inlägg snart för det var längsedan!
Häromdagen kom en leverans från madminerals med en hel drös med gel eyeliners, jag ville prova den lila, så voila, en lila sminkning :)




allt som inte har en parantes är ifrån mus. med tri brow colour menar jag den svarta ifrån den.
Jag tittade ned i min sminklåda och upptäckte att det var otroligt längesedan jag använde mina e/s från mus! har helt glömt bort dom då dom ligger i en liten separat låda



Började med att sota tribrow i ytterkanten av ögat  för att sedan få ett mörkare resultat där. Sedan lade jag på sassy i ögonvrån, empire över tribrow, för att få en fin övergång mellan båda applicerade jag xray emellan dom, behövde inte mycket skuggning då färgerna flöt fint ihop själva. muffin ligger i ögonvrån och under ögonbrynet.




Sedan åkte nya gel eyeliner från mad, venomous på, jag är så himla glad över mina nya eyeliners, en kväll när jag orkar ska jag lägga på, fota, ta bort, lägga på ny och visa er hur fina dom är!
För att piffa upp sminkningen lade jag över glittereyelinern pruple rain.
på vattenlinjen ligger pennan snowflake.



en konstig FOTD. vet inte varför, men varje bild jag tar nu för tiden på mig själv ser bara helt skum och sne ut. Wierd wierd..



en till konstig en. och av alla miljoner bilder jag tog blev dessa två bäst.



Jag vet att jag ska försöka hålla detta till en renodlad sminkblogg.. men jag måste bara få skriva ut att imorgon kommer förmodligen bli den jobbigaste dagen i hela mitt liv. mina älskade, finaste, bästa carro ska begravas, och jag vet inte hur jag ska hantera det. min fru, mitt allt. äääh! Faen.. Livet är bra hårt.



Jag kanske kommer tillbaka reda på lördag, vem vet? Jag har ingen aning om hur jag kommer reagera på detta. Men inom en snar framtid hörs vi igen! Tack för alla era peppande kommentarer! även om det bara handlar om sminket så uppskattar jag det som fan och suger åt mig vartenda ord. ni är underbara!

Kommentarer
Postat av: Fia

Supersnyggt! Lila är verkligen din färg!

Det kommer inlägg, jag har bara varit så hemskt upptagen och sminklös på sistone :).

Jag hoppas att begravningen blir fin och värdig. Jag kan inte ens föreställa mig vad du har gått igenom och går igenom och jag beundrar verkligen dig och din styrka. Tänker på dig.

2009-06-05 @ 12:27:59
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Tessan

Super snyggt:)



Hoppas du har klarat dagen bra, eller ja så bra det går.



Kram

2009-06-05 @ 16:34:59
URL: http://tessanstankaromlivet.blogspot.com
Postat av: Emma P

Verkligen va cker smink, det syns inte på dig hur tufft du har det. Stackare, du kan verkligen inte ha det lätt just nu... Hoppas att begravningen var fin...

2009-06-05 @ 23:00:25
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Joo jag är väl medveten om hur de ser ut då de är äkta eller inte, så det är inga problem. Dock så var det ingen bild på hur burken såg ut på undersidan, så ja får hoppas att det är en äkta :).



Det är SKAMLIGT hur mkt MAC-fejk som lägs ut på Tradera, jag blir förbannad då ja tänker på det :(

2009-06-06 @ 14:42:33
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: CC

Hoppas att det gick bra! eller så bra som det kan gå..

"Don't cry that it's over, smile that it happened" en klyscha javisst men det är ju sant..

2009-06-07 @ 00:30:11
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Maggie

Sassy ser jättefin ut!

2009-06-09 @ 12:55:26
URL: http://trappedathyper.blogg.se/superficial/
Postat av: Inthemake

Ohh darling...hoppas att allt gick bra & att hon fick en fin stund....stooor kram

2009-06-10 @ 14:34:58
URL: http://inthemake.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0