Sussie´s Saga -

hej mitt i sjukdom

hejhej! Jag blir sakta å säkert bättre, igår orkade jag fixa naglarna så det borde ju vara ett frisktecken om något ^^

det är en simpel fransk manikyr med ett av mina favoritlack, pearly white från essie. så underbart ljuvligt :)
stenarna är ifrån bf-beauty som vanligt :) 





en annan rolig sak var att jag vann en tävling hos söta viola - killer colours. här har ni hennes fina inlägg om mig! Glöm inte att spana in det och hennes blogg såklart :) Jag ska återgå till min dvala, borde vara fit for fight till veckan!
lunginflammation önskar jag inte ens min värsta fiende, det har varit otroligt jobbigt!

Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Emma P

Fin manikyr och väldigt vackra bilder! Och grattis till vinsten, såg att du hade vunnit, vad kul!

2009-06-29 @ 22:20:56
Postat av: bitte

grattis

2009-06-30 @ 22:31:44
URL: http://www.lovemercury.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0