Sussie´s Saga -

Jag lever!

Heeeey everybody!
tänkte bara skriva lite kort och berätta att jag lever!
Skulle varit ledig idag.. Igår ringde en jobbarkompis och undrade om jag kunde ta hennes dagpass..
javisst! .. Sen när hälften av mitt dagpass har gått får jag även erbjudanded om att ta kvällspasset..
så.. nu har jag jobbat 15h. Och efter jobbet gick jag ut och tog mig en välförjänt öl! .. eller ja. 3 st, men det är inte så farligt ;)
nu har jag läst igenom alla mina 130 inlägg på bloglovin, och godkänt kommentarer här..
Nu ska jag vandra rakt ned i sängen. imorgon är det jobb 13-21.. hinner jag inte med något smink så lovar jag att på måndag (förutsatt att jag är ledig..) så kör jag båda temadagarna jag missat!
Nu, godnatt älskade människor!

Kommentarer
Postat av: linnea

nej, hurså?

alla gör sina misstag ;)

2009-03-22 @ 21:45:39
URL: http://neafoshoo.blogg.se/
Postat av: Erica

Oj.. du jobbade länge.. ^^

2009-03-22 @ 23:08:18
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Anonym

Linnea: Ptja, detta var ju en stor tabbe..



Erica: haha ja ibland blir det så :p

2009-03-23 @ 21:47:41



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0