Sussie´s Saga -

Leverans från Eleven!

jävlar i min låda vad snabba dom var! Jag la ju order för 2 dagar sedan! tummen upp för det!



Här har vi alltihopa ;) nyfiken på ögonfranshjälp-saken. Är den svarta prylen mitt av sakerna.. Jag är värdelös att sätta på mina fransar, får inte kanterna att hålla så därför använder jag inte det. och ja, jag använder jättemycket lim.. :P



Från vänster till höger
MIST skuggor: aquarius, morris, hannas och andromeda
glittereyeliners från too faced: super freak, mad mad love, stalkerrazzi ooh & aah
Läppglans från too faced uppifrån och ned: i love myself, i know you want me, i´m perfect och dont hate me.

Lite besviken på glossen då dom såg ganska mycket mer färgstarka ut. Men vi får väll se sen när dom är på ^^

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0