Sussie´s Saga -

Posion Ivy

Dagen make blir en tema make, och ingen mindre än posion ivy! därimot måste jag lära mig att inte vänta hela dagen innan jag sminkar mig.. bilderna blir inte alls nå bra i lamppljuset och färgerna får inte komma till sin rätt.. Men men. Inte så mycket att göra åt saken. Ska göra om maken någon dag när jag har tid över när det är solljus ^^



Färgerna för maken är alltså grön, röd och gul. Den gula syns knappt.. men ja, inte mycket att göra åt!


Innerst på ögonlocket ligger sassy från MUS och ytterst Teal från MAC. Det gula är Sunny side up från Pure lux



Gel eyeliner från mad och mascara från mary kay :)



Och så bjuder jag på en närbild på båda ögonen, gillar inte det för man ser ju alltid så toookigt vinögd ut! lyckas aldrig att få sådana bilder att se bra ut.. damn.. ^^

Näe, detta får faktiskt göras om någon dag så ni kan få bilder som gör färgerna rättvisa!

Nu ska jag vandra iväg till ica å inhandla mat.. puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Snyggt! Poison Ivy är ju en riktig heting, och jag tycker att du lyckats bra, trots det dåliga ljuset...

2009-03-06 @ 23:52:33
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

Tack! jo jag är rätt nöjd med sminket :) men den kommer ju igen med bättre ljus för färgerna var riktigt fina ihop och det vill jag visa! :)

2009-03-07 @ 00:03:15
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0