Sussie´s Saga -

Purple rain

Här kommer dagens sminkning som jag inte alls är nöjd med.. för 5 öre. Men jag var stressad och hann inte göra om den. Så jag slänger upp den iallafall..



Började med att lägga satin (mus) som highlighter och lite i ögonvrån för att öppna upp ögat, Sen ligger butterfly(mus) på det rörliga ögonlocket. Som globfärg ligger beauty marked från mac.



Glitteryelinern heter Purple rain och är från mus. Därimot tyckte jag inte alls att den passade bra till denna sminkningl.. tyckte den bröt sig väldigt dåligt mot färgerna. Eyelinern gick åt helvete idag med plus att mina ögon började rinna..



Imorgon är jag ledig och tänkte försöka hinna med någon av dom önskade sminkningarna..
Sa till bejbi idag att jag önskade mig en resa till stockholm och 10.000:- att handla för på mac. inte för att det kommer hända, men jävlar vad roligt det hade varit å gå å ta precis vad man vill. är så hemskt nyfiken på det märket! aja, man får väll börja lägga undan pengar till en resa, plus shoppningpengar... ^^

Nu ska jag lägga mig i soffan och drömma mig bort.. puss

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0