Sussie´s Saga -

Teal

Min bejb var i gbg igår för ett möte, så då passade jag på om att be om ett reflects glitter och en paint pot. Blev reflects glitter teal och black paint pot. så idag ville jag prova mina nya grejjer.


Jag grundade alltså med min paint pot över hela rörliga ögonlocket. sen tog jag lite fukt och hade på ytterst lite i mitt finger, för då ska tydligen reflects glitter fästa bättre. Och visst gjorde det det! Reflects glitter är vitt men blev blått över mina paint pot, ganska cool effekt. Har även läst att den ska vara fantastisk över turkosa skuggor så det måste jag ju prova någon dag också :)


tyckte att det blev ganska tråkigt att bara ha paint poten och glittret, så jag hade på lite av mus eyedust x-ray i globlinjen. Blev ett ganska så fint resultat ändå.


Min eyeliner är som vanligt mad gel eyeliner och mascaran mary kay, som highlighter valde jag idag muffin från mus, tyckte inte att det skulle ta över så mycket, och muffin ger ju ett fint skimmer


i ansiktet har jag mary kay fukt & foundation, min rougepalett från coastal och min cover all mix från mus. läpparna har inte fått någon färg än och det blir nog bara ett nude idag. Ska åka in och jobba strax.. Sen imorgon har jag ett dubbelpass.. så vi får se om jag hinner med någon sminkning. Annars får ni hålla ut till söndag :)



Sen har jag insett att jag aldirg ler på mina bilder. Inte ofta iaf, och det är ju rätt tråkigt ändå. men det är för att jag tycker att jag ser ut som ett miffo när jag ler.. hehe. Men men, eftersom tanken slog mig så tog jag ett kort när jag ler :)



Kommentarer
Postat av: RM

Rawr, så snyggt! :)

2009-03-06 @ 17:40:23
URL: http://recenseramera.blogg.se/
Postat av: Suss

Man tackar :)

2009-03-06 @ 23:46:50
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Snyggt!

2009-03-07 @ 00:30:25
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0