Sussie´s Saga -

Det är väll dags..

att plinta ned ett par ord här.
Min hjärna och jag åker på semester.

Igår hände något... ofattbart. Och jag vet att jag är långt ifrån den enda som inte förstår.
mina tankar går ut till dig nu, min änglavän. Jag älskar dig.

11/5-09 är ett datum som förevigt kommer hänga över mig.
En bit av mig följde med dig, och den vill jag att du ska ha kvar.




Det finns ingen sten så tung
som sorgen vi känner.
Det finns ingen ros så vacker
som minnena av dig.




Bloggen är som sagt död nu. vi får se om Fia slänger upp något! Jag vet inte när jag kommer tillbaka, Antagligen när det lugnat ned sig, en hel del.

Kommentarer
Postat av: JosSe (trogen läsare)

Beklagar sorgen.

2009-05-12 @ 19:22:53
URL: http://jossepedersen.blogg.se/
Postat av: Emma P

Lilla gumman, det låter inte alls bra. Tänker på dig och är ledsen för din skull...

2009-05-12 @ 22:53:50
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0