Sussie´s Saga -

Hur en medbloggerska blev till...

Hej allihopa!

Fia heter jag och ska numera medblogga med Sussie. Vi träffades på en fest i januari i år och jag fångades omedelbart av hennes snygga sminkning. Det ena ledde till det andra och vi spenderade resten av kvällen med att prata smink och om våra favoritbloggare, och jag föreslog något oblygt att jag gärna skulle blogga med Sussie om hon ville det. Och det ville hon! :D


Jag skulle vilja inleda min bloggkarriär med att hylla en av mina favorit-webbshoppar: Blush.se! Jag beställde en UDPP och 24/7 eyepencil Dime för en tid sedan. Allt kom hem och jag betalade fakturan och det var frid och fröjd. I onsdags ringde Blush till min sambo (kontot står i hans namn) och bad om ursäkt för att leveransen av UDPP och ögonpennan tagit så lång tid, och de skulle skicka pennan och en present fraktfritt som kompensation. När sambon berättade detta för mig blev jag förvånad och sa åt honom att maila genast om att vi redan fått produkterna. En timme senare ringer (!) en av medarbetarna upp honom och ber om ursäkt igen, och beslutar att vi får behålla ögonpennan och presenten ändå! Det kallar jag kanonbra service. Presenten gick inte heller av för hackor; två mininagellack och en Hand Smoothie från Essie, prover på Smashbox Photo Finish Primer och foundation, Ted Gibsons Hair Sheets och en gratis 24/7 eyepencil från Urban Decay. Heja Blush!


I fortsättningen kommer jag bidra med sminkningar, recensioner, teman och lite annat och jag hoppas att jag kommer lära mig att fotografera så ni kan få se mina sminkningar!

Vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: Suss

Yeeey en liten fia i min blogg! Kändes lite konstigt när jag loggade in på blogg.se men sen kopplade jag.. haha :P

2009-05-11 @ 19:50:46
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Alltså vad kul med en medbloggerska! jag är ju medbloggerska så jag borde veta:) Ska bli kul att få läsa mer rån dig i fortsättningen...

2009-05-12 @ 22:54:50
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Suss! Hihi! Det ska bli skoj! Jag ska hålla bloggen levande, medan du tar hand om dig själv.



Emma P! Ja, och jag tycker det är så kul och jag blir så glad varje gång du bloggar. :)

2009-05-13 @ 12:58:22
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0