Sussie´s Saga -

Missmatch 1

När jag ställde frågan om vilka färger som absolut inte går ihop så vann nog blått och rött. Men jag fick en del andra roliga förslag också som ja ska prova på. Men dagens är alltså blå och röd, och.. jag skulle nog inte välja den här sminkningen för en utekväll om man säger så.. :p Men den var nog rätt frän ändå.


Som ni vet så lider jag av brist på röda skuggor så idag fick 120 paletten komma fram och leka, har använt en två blåa och en röd skugga ur den. Den röda som ni ser på rörliga ögonlocket, sen en mörkblå längs globlinjen, utsuddad med en ljusare nyans av den blåa. Den ljusare ligger också under ögat.


Sen har jag hittat en ny pärla! Var på åhlens häromdan och såg viva la divas glittereyeliner, och bredvid stod något som hette miniglitter.Det är alltså mer färg än glitter men är utformat på samma sätt. tyvärr hade jag bara råd med en och någon mer denna månad lär det inte bli, men sen skare shoppas en av varje färg!! Den var lättapplicerad och den blåa färgen lyser verkligen, det gör sig dock inte bra på bilderna. Men det är någonting jag rekomenderar!


Och oooh.. en FOTD med uppsatt. haha. mitt hår är flottigt och jag orkade inte duscha idag. :P

Fick face´s mascara hem i brevlådan idag också, och den måste jag tyvärr ge minsta möjlga betyg. Borsten är alldeles för bred för hylsan, då den klämd ihop när man drar ur den. Den ger varken volym eller förlägning, bara en dutt färg.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gillar verkligen din blogg. Läser den varje dag och kollar även på din bdb:)

Är kanske lite gammal för blogg å bdb men men det skiter jag i:)

Jag har fått mycket insperation från dina sminkningar som är grymt snygga.

Gör det något om jag lägger till dig på min blogglista?

Postat av: Suss

tessan: Man blir väll aldrig för gammal? Vad kul att du gillar den! Klart du får lägga till mig, bara roligt :)

2009-05-11 @ 15:52:55
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: JinxLinda

Jag tycke du passade bra i uppsatt hår! :D

2009-05-11 @ 18:56:12
Postat av: Emma P

Jag tycker att det blev snyggt! Missmatchat kan vara så coolt... Och förresetn, håret, så gör jag med:D

2009-05-12 @ 11:34:08
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Inthemake

Coolt...fint med färglad blandning med jämna mellanrum ;)

2009-05-12 @ 13:15:02
URL: http://inthemake.se
Postat av: Sminkan

Åh, vad vackert! En riktigt läcker look!

2009-05-17 @ 16:22:09
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0