Sussie´s Saga -

Rubrik

Hej å hå.. idag blev det ingen mitchmatching med färger.. det kommer, jag lovar :) Kände för rosa och svart idag..
Har använt mig av: Babydoll, jubliee, satin (mus) och en silverfärg från min 120 palett.


Jag började med att lägga babydoll över hela rörliga ögonlocket samt lite ovanför globlinjen. Sen drog jag ett svart streck med jubilee med en globborste, sen suddade jag det uppåt. Där det svarta sedan slutade la jag på den silvriga från paletten och blendade in den. Som highlighter ligger satin.


På vattenlinjen ligger pennan snowflakes och för att markare fransraden använde jag lite utav kakow(mus) med en smal sned borste. Med samma borste la jag min gel eyeliner från mad, jag hoppas verkligen min nästa lön blir bra så jag har råd att beställa lite mera från mad minerals! Mascaran är define-a-lash.


Nu ska jag göra mig redo för att åka och jobba.. några andra ska spela kub och dricka öl.. skojj för dom då! :p

Kommentarer
Postat av: Tina

Hur snyggt som helst och färgerna är fantastiska till dina gröna ögon. :)

2009-05-08 @ 14:48:15
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: Suss

Tina: åh tack :)

2009-05-09 @ 01:11:38
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0