Sussie´s Saga -

Samma sminkning på två olika sätt

Såg en sminkning hos micromiss som var så ljus och fin, så jag kopierade den lite.



Här är dag-verisionen. Bara satin och velvet. Satin på hela ögonlocket och velvet i globlinjen



Sen är det ju väldigt roligt att ta kort på sig själv :P...

Sen på kvällen fick jag för mig å gå ut och orkade inte sminka om mig, så jag mörkade ned velvet och la till lite strasstenar och en bindie



Även en glittereyeliner från viva la diva



Var på kvällen så det är därför bilderna är ganska dåliga..



Och sista bilden :)


Imorgon ska jag gå och boka en frisör tid jag INTE har råd med.
Och jag har en ny telefon nu (iiphoooone <3<3) så jag har ingen aning hur mina sminkbilder kommer att bli, jag hoppas den håller samma mått som min älskade samsung touchwiz! Vi får helt enkelt se, hoppas på att vakna i tid imorgon så jag hinner testa innan jobbet!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0