Sussie´s Saga -

Brunt är skönt

Det har blivit väldigt mycket bruna sminkningar på senaste, har kommit fram till att jag trivs ganska bra i det till vardags :)



En väldigt simpel en denna också, men det är okej att vara simpel ibland :) Med en SS219 så lade jag kakow från mus i slutet på mitt öga och sotade in, drog även en linje ovanför globlinjen för å se hur det kunde se ut att göra så :)



mina fransar lekte sitt eget liv denna dag.. men men :)
Den ljusa skuggan är ingen annan än muffin, måste köpa ny snart.. är en av dom få skuggor som jag ständigt måste köpa ny av.. ^^



Kakow är väldigt ätt å blenda för den delen, hade bråttom denna morgn, som jag alltid har nu för tiden känns det som, så jag bara "smetade" på, men det gick ju ganska bra ändå :)




Det var allt för mig denna helg tyvärr.. imorgon är det tentadags (hjälp!) och direkt efter tentan blir det jobb, och jobb hela söndagen också. men vi får hålla tummarna att Fia kikar in och lämnar något snyggt ^^ Puss

Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh blä, tenta... Din första va? Usch, på min första tenta mådde jag illa och var väldigt yr. men man vänjer sig...



Fint smink Suss. Jag har med kommit fram till att jag gillar brunt, tycker att det är riktigt riktigt snyggt numera. Tror att det är för att jag tidigare bara har haft bruna matta skuggor, det är ju roligare med skimmer helt klart:)

2009-09-26 @ 10:05:22
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

EmmaP: mmh.. min första. nu är den gjord, var först ut från salen.. Bra eller dåligt får man se sen.. ska vänta 2 v på resultat.. har nästan mer ångest nu än innan ^^



Ja skimmerbrunt är så fantastiskt vackert!! :)

2009-09-26 @ 10:12:50
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste bara säga att MicroShadow - Pink Frost är skitsnygg till Kakaw. .

:)Kika på den. .



ha det bra!!! :)

2009-09-27 @ 11:24:56
URL: http://bigfattie.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0