Sussie´s Saga -

Kryssningssminkning #1

hej å hå! kryssningen var jätterolig och jag fick sminka en hel del andra personer också, men tyvärr tog jag ingen bilder då vi inte hade så mkt tid å göra oss iordning på och jag sminkade 2-3 personer/dag plus mig själv så.. men mitt hann jag med iaf :)



första kvällens sminkning! Väldigt simpel men fick många kommentarer för den, rosa och lila är verklien en vinnande kombination! allt är från MUS förutom violet :) Lösögonfransarna är ifrån bf-beauty.com



Jag slängde även över crystal över sminkningen för å piffa till den lite mer :)



rätt dåligt FOTD.. var otroligt svårt ljus att fota med! hur ska jag göra när gråa mörka hösten kommer??
Aja.. Nu ska jag plugga litegrann.. tenta på lördag så om jag försvinner lite härifrån så vet ni varför, men jag har fortfarande några sminkningar från helgen å visa er, plus visa en oooootroooooligt läcker kombo som alla borde prova! pusspuss

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, jag älskar dina lila och rosa kombinationer. Du passar så sjukt bra i dem!

2009-09-23 @ 10:22:17
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh tack :D

2009-09-23 @ 21:54:00



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0