Sussie´s Saga -

Kryssningssminkning #2

Hej på er, här kommer min andra kryssningssminkning :) Var otroligt stressad över denna för jag hade precis sminkat klart alla andra och dom stod och trampade och väntade på mig.. ^^



använder min MAC skuggor alldeles för sällan, men det är så tråkigt när man har så några! önskade jag var miljonär och kunde springa inne på MAC å handla allt jag behöver.. :P



Kajalen är kladdig.. i know.. men det syns inte på långt håll så det gjorde inget :)



jag älskade verkliogen 24k.. den ger ett så fint glimmer!
nu ska jag cykla iväg till högskolan och redovisa ett av våra grupparbeten som jag har jobbat på! puss å hej

Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggis! Typiskt när man sminkar andra så ska de jämt klaga när man själv försöker bli klar. Otacksamt, I say! Därför brukar jag alltid göra mig själv i lugn och ro först, så kommer de andra på andra plats ;)

Det gör jag med alldeles för lite. Jag skulle så gärna plocka ihop en egen 15-palett, då skulle det bli andra bullar!

2009-09-23 @ 10:21:18
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Suss

Haha ja eller huuur! eller stå och stressa på en för att dom också vill bli sminkade. Hatar sånt! ibland tackar knappt folk för att jag alltid sminkar dom innan vi ska ut. Undrar hur folk tänker ibland.. ^^

Ja tänk å släppa loss oss två på mac, hujedamej!

2009-09-23 @ 21:53:36
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0