Sussie´s Saga -

lördagssminkning

Ja, här kommer jag som jag sa att jag inte skulle göra ^^ Tentan tog inte alls så lång tid som jag trodde den skulla ta så jag hann faktiskt åka hem emellan!
Funderar på å gå ut ikväll efter jobbet så det fick bli en mörkars sminkning idag!



gör inga streck med färgerna denna gång för det är bara två färger, väldigt simpelt på så sätt! Det är shimmer dynasti i globlinjen först och sedan på ögonlocket är det sirocco. sedan har jag bara blendat ihop dom två! :)



Och helheten! nästa vecka måste jag verkligen boka frisör tid! aja. Off to work Puss!

Kommentarer
Postat av: sanna

du skulle passa i page, med rätt kort där bak sen längre där fram:)

2009-09-27 @ 10:29:19
Postat av: Mina

Seriöst, det här var verkligen de finnaste ögonskuggan (och allt annat) som du har visat upp. Så jävla grymt! Kan du inte göra en video där du visar hur du sminkar dig. Exakt den här typ av ögonskugga. Skulle verkligen uppskattas

2009-09-29 @ 18:01:56
URL: http://minabg.blogg.se/
Postat av: Suss

Sanna: hehe.. eeh tackmen nej tack :P



mina: åh men gud vad roligt! Tack! Var inte så säker på denna.. :) Tyvärr har jag ingen kamera som filmar bra.

2009-09-29 @ 22:49:26
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0