Sussie´s Saga -

Mary Kay med konstigt ljus

Var hos min vän som är marykay konsulent nu på heltid (grattis gumman :)) och jag provade på lite av deras smink. tyvärr kan ja då inte namnge något och sen syns inte färgerna bra.. när jag kom hem var det solnedgång och det gav ett väldigt konstigt ljus, hur jag än gjorde blev bilderna suddiga och färgerna uppljusade, dom är egentligen mer mörkt lila men man ser ju på ett ungefär iallfall..



Ja, vet inte riktigt vad jag kan skriva då jag inte vet vad någon av produkterna heter, men mary kay hade en hel del bra grejjer å bjuda på..  En del bättre pigmenterade än andra dock. Men tjusningen är ju att man faktiskt får prova på ögat innan man köper, och vanligtvis med någon som sitter bredvid och hjälper en hur man ska lägga skuggan, men maria tyckte inte att jag behövde hjälp :p



ja.. ljuser är väldigt miffo.. Försökte inne också men har verkligen ingen bra lampa som ger rättvisande ljus..



Och suddig FOTD... förstår inte hurljuset kunde göra det så. aja :)
Nu ska jag ladda inför idol, och idag är det min stad, GÄVLE :) Får man ju bara inte missa!
Sen blir det plugg resten av kvällen.. Puss på er godbitar!

Kommentarer
Postat av: fia

jag kör bara med mary kays produkter och är super nöjd . tycker make upen ser riktigt snygg ut .

2009-09-17 @ 13:54:41
URL: http://ajaxen.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0