Sussie´s Saga -

ny sminkning och skitsnack om blogg.se

Jag kan inte se mitt arkiv.. jag kan alltså inte se mina gamla inlägg, nya kommenterar osv.. därimot om man pillar i arkiven så hittar jag kommentarerna, men måste alltså gå och leta. Så om det inte blir godkänt eller svarat på under den närmsta tiden så har överseende, tills dom har lagat felet...
Skulle väldigt gärna vilja byta bloggserver, men grejjen är den att jag är nöjd med blogg.se(om man bortser från allt J*VLA krånge..) men upplägget på allt, hur bloggen ser ut osv.. Aja..

Nu till den roliga delen istället :) Var ut och firade mamma och pappas 25 åriga bröllopsdag i tisdag, = silverbröllop. Så det krävdes ju en silversminkning :)



MAD för mad minerals, Muc för makeupcometics och självklart mus för makeupstore :)



Silverranden över eyelinern är diamond ifrån mus :)



Det var längesedan jag var nere i mina mineraler å grävde! Har glömt bort dom på något sätt, måste börja använda dom igen för färgerna är ju otroliga! Önskar jag hade kunskapen å tålamodet att pressa mineraler men jag har verkligen inte det...



Helhetslooken för kvällen med silverörhängen och en grå/silvrig klänning. :) Ska man slå på stort ska man :P



Passar på att gratulera mamma å pappa i denna blogg också för jag vet nog att du tjyvläser här utan å kommentera mamma! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjyvläser?? hehe. Du e så söt min kära dotter :)Tack för en trevlig kväll + din sminkning dagen till ära var superfin, kramen fr mamma

2009-09-04 @ 10:31:00
Postat av: Emma P

Haha, härligt med silver på silverbröllopsdagen, jag gillar verkligen sådant klur:) Grattis till din mamma och pappa ifall hon läser kommentarerna med:)

2009-09-04 @ 11:57:37
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

Mamma: höhö :D



EmmaP: Hehe ja ibland måste man ju vara lite fiffinurlig ^^

2009-09-04 @ 12:15:34
Postat av: mamman

Tack Emma :)) ja tydligen läser jag kommentarer åxå hihi ha det

2009-09-04 @ 21:34:39
Postat av: Sminkan

Verkligen vackert och silvrigt! Grattis i efterskott till dina föräldrar!

2009-09-05 @ 22:23:38
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Har använt både blogg.se, metrobloggen.se devote.se DEVOTE är bäst!

2009-09-07 @ 21:22:50
URL: http://www.stanza.devote.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0