Sussie´s Saga -

Och hemma igen :)

skrev förut om en kombo jag upptäckte som blev otroligt snygg? nu menar jag inte färgkombon i denna sminkning utan den gröna färgen på ögonlocket. Skriver om den efter bilden!

 

Provade ju förut med pennan green card på ögonlocket och la a girls best friend över den, och det blev ju strålande. Blev nyfiken på hur soft grass skulle se ut över green card, och det blev en sån otroligt vacker ljusgrön! En kombo jag defenitivt kommer använda mig oftare utav! soft grass är vacker i sig själv men så här blev de faktiskt oslagbar :)

 

tyvärr är jag inte så duktig på attfånga upp det på bild men det syns ändå lite hur det bara strålar ljusgrönt :)

 

 

och sminkningen i övrigt? ville prova något lite annorlunda för en gångs skull, blir lätt att man faller i mönster och använder färger nära varanndra. ska försöka bryta det framöver! såg en underbar sminkning hos purity med oranget och grönt som jag bara måste prova!

 

 

Här syns sminket lite bättre i helhelt, färgerna bryter av sig ganska drastiskt, men jag skulle nog kunna bära vad som helst tror jag.. men någon som inte är van vid dramatiskt smink skulle nog inte gilla denna kombo ^^

Nu ska jag cykla iväg till skolan för ännu en redovisning.. usch.. :( Aja. Puss!


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag älskar det! Du är så duktig på att kombinera färg på ett sätt jag aldrig skulle komma på. :D

2009-09-23 @ 10:18:45
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: TheHelena

Riktigt snyggt Suss!

2009-09-23 @ 19:37:39
URL: http://thehelena.blogg.se/
Postat av: Suss

Fia: åh tycker du? tack :D



The helena: Tack söt!

2009-09-23 @ 21:52:21
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0