Sussie´s Saga -

Ski!

Är det någon som har missat Make Up Stores höstkollektion Czarinna?
Jag tycker att det är en fantastisk kollektion, väl utvecklad och en stor variation av nya produkter och varierande färger. Det finns verkligen någonting för alla, till vardags och fest. Jag kommer förmodligen råka köpa allt ur kollektionen, och hittills har jag plockat på mig:

  • Microshadow Cupol och Tribecca
  • Läppstiftet Endless Time
  • Potgloss Ski
  • Kajalpennan Silver Soil

Idag vill jag visa upp Potgloss Ski, som är en fantastiskt, vacker bärig nyans. Den är rätt neutral i sin ton, och går mot druvlila, med ett subtilt skimmer. Låt er inte avskräckas av att den är lila, på läpparna ger den en härlig lyster, och känns så rätt till lite blekare hy, höstvindar och en halsduk.


Kommentarer
Postat av: Suss

Mmh.. uppkommande klubbkväll kommer ju att ruinera mig kan ja säga :P

2009-09-13 @ 14:14:26
Postat av: Sminkan

Cupol och Tribecca vill jag också ha...

2009-09-13 @ 16:28:46
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Josephine- Makeuponista

Ski är fantastisk, ger en supersnugg färg ju, och luktar himmelskt! Tror jag måste köpa den, haha :D

2009-09-13 @ 17:56:56
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: _Ferny_

Geez man ^^

You're really damn good xD

Congratulations girl ;)

2009-09-13 @ 22:40:29
Postat av: Fia

Suss! Mig med! Och jag ska verkligen ha det där Fabergéägget. Tyvärr kan jag inte närvara, så jag skickar P på ett superviktigt uppdrag; Att vara en av de 20 första som handlar över 500 kr. ;)



Sminkan! Tveka inte. Du kommer inte bli besviken. Fantastiska färger och formulan på M/S har blivit mycket bättre. :D



Josephine! Jag röstar för! Jag vill bara slicka i mig hela burken ;P Nästan. :P



Ferny! Thanks! But I guess Suss also should take some credit, though she´s the master, I´m only the sidekick. ;D

2009-09-13 @ 23:10:37
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0