Sussie´s Saga -

Tjo!

gud vad det känns som om att jag missunnar denna blogg.. Aja.. här kommer iaf ett inlägg plus att jag lägger upp ett till alldeles strax..
Därimot har jag blivit bjuden på kryssning över helgen till helsingfors så det blir det dött här om inte fia lägger in något nytt :)
Ska försöka vara duktig å fota sminkningar på kryssningen, misstänker att jag kommer få sminka en del personer :p
Aja! Nog babblat, här kommer gårdagens make!



insåg efter att jag gjort denna att den blev lik en annan jag gjorde nyss.. men aja :)



egentligen en väldigt simpel mejk, på med honey pie i ögonvrån, cheerleader med en blendning borste i globlinjen och sirocco koncentrerat till globlinjen. Inte så hemskt mkt blendat, skule säkert kunna göra bättre men jag var trött å hade bråttom till skolan.. :)



sirocco är också lagt under ögat ganska brett :)



Och en hel liten FOTD. jag skriver inte så mkt för jag måste sätta igång med pluggningen, ska ju på kryssningen hela helgen å känner på mig att jag inte kommer få så mkt gjort.. ^^

Kommentarer
Postat av: Emma P

Superfint ju, jag gillar glittret massa...

2009-09-20 @ 19:30:17
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

Glitter is téh shit! :D

2009-09-21 @ 09:58:25



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0