Sussie´s Saga -

24k

Igår var jag på min första riktiga utbildning där vi gick igenom hudtyper, vilka produkter som passar till vad osv.. Valde en liten mer "naturlig" sminkning till denna dag.. eller ja så naturlig är den ju inte direkt ^^

Har använt mig av
24k
tri eyebrow
kakaw
muffin




24 k är så vacker, men riktigt svår å fånga på bild! den ligger koncentrerad på rörliga ögonlocket och sedan över hela sminkningen, men kameran plockar inte upp det så bra



PÅ kinderna ligger rouget must have från makeupstore och läpparna ett stift från MK som jag inte minns namnet på, men det kommer komma med i mitt lilla läppmaraton, om ja får tid kommer jag fota allt på torsdag eller fredag, så efter det borde det börja komma lite läppgunks inlägg här :)



Idag ska jag sätta mig och börja boka klasser om ja hinner, ska(måste) även byta däck på bilen, och gå på bio med några vänner :)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Hyfsat naturlig iaf:) och himla snygg och klädsam, jag gillar verkligen såna här sminkningar! Sminkade mig jämt så här fast med en kopprig skugga i gymnasiet...

2010-04-14 @ 20:01:56
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

EmmaP: lite guld och koppar går långa vägar faktiskt :

2010-04-14 @ 23:41:44
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Christine

Läppstiftet var väldigt fint på dig :) nyfiken på vilket det kan vara

2010-04-15 @ 13:06:58
URL: http://echristineb.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0