Sussie´s Saga -

Fri frakt på HQ Hair!

Nu får alla internationella kunder fri frakt på HQ Hair om man spenderar över £40 och anger koden International när du checkar ut. Erbjudandet gäller till den 26 april.

Passa på att shoppa märken och produkter som är svårare att få tag på eller dyrare i Sverige, exempelvis Urban Decay, Too Faced, Benefit, Philosophy och Nars.

Mina favoriter från Urban Decay är Primer Potion, Big Fatty Mascara, 24/7 Eyepencils, Pocket Rockets, Liquid Eyeliner och inte minst alla härliga paletter! Jag kommer aldrig komma över att jag inte fick lägga vantarna på Alice in Wonderland Book of Shadows.
Too Faced-favoriterna: Shadow insurance, Lip injection, Powder Blush La vie en rose, Pink Leopard Bronzer & Candlelight.
Benefit: Alla rouge! Jag ska defintivt beställa Sugarbomb, kan inte leva utan den godbiten längre!
Nars: Nagellacken, i synnerhet nya Purple Rain och ögonskuggan Night Porter.
Philosophy: Jag kan inte annat än tänka mig att deras duschcremer, body lotions och shampoon är annat än pur magi och dofthimlen själv.

Vilka är era favoriter från dessa märken? Brukar ni shoppa från Hq Hair?

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0