Sussie´s Saga -

I love your blog - award!

Vi har fått ett I love your blog-award av bästa Sminkan! Tack så himla mycket! Vi är båda stora fans av Sminkan och Emma P, jag (Fia) har följt hennes blogg sedan 2008 och missar inte ett inlägg.

Nu är tanken att vi ska vidarebefordra detta award till 10 andra bloggar vi har upptäckt. Att bara välja 10 blir svårt, så vi förbehåller oss rätten att utöka platserna.

Det är klart att Sminkan & Emma P ska ha ett I love your blog-award! Vi älskar deras blogg, den inspiration och variation gör smink till ett äventyr varje dag, och bibehåller intresset för sminket, även de dagar då man känner sig som en traktor i fejjan.
Linda har också en given I love your blog-award! Hon gör smink roligt och lekfullt och har en bra blandning av makeup och produkter. Lipgloss Bitch är alltid först med det senaste, och med hennes hjälp håller vi oss uppdaterade med det senaste och bästa på marknaden. Katarina/Bjooti/Katta Kvack var den första sminkblogg jag (Fia) kom i kontakt med, och i min mening var hon den största av de största. Katta Kvack är en av mina (Fia) favoriter inom personliga nischen, hon skräder aldrig orden, berättar öppenhjärtligt om allt från magknip till festkvällar med ett rappt, snärtigt språk. Tifa DeLeone på Pinup Couture är bland de snyggaste tjejer jag någonsin sett i verkliga livet och jag älskar hennes pinuppiga stil. Eyeliner, röda läppar, vackra kläder och stiliga frisyrer gör henne till en stor förebild för mig (Fia). Makeup your Jangsara hittade jag (Fia) alldeles nyss och tjejen bakom denna är fantastiskt duktig på att göra fantasifulla, intressanta och vackra sminkningar. Missa henne inte! Hanna Ögren är också fantastiskt duktig på att göra olika typer av sminkningar och jag får alltid ett ton med inspiration från henne. Bella är en superduktig makeup artist och min absoluta go-to när det gäller Make Up Stores sortiment. Hon har fantasi och kombinerar färger på så snygga vis som jag aldrig skulle kunna komma på. Heartcore-brudarna Sofia och Therese är också värda en I love your blog-award, för deras goda innehållsvariation och för att de är så himla söta!

Det var Fia´s awards.. nu är det Suss som skriver ^^
Fia tog med många av mina favoriter.. Förutom dom så vill jag ge award till söta Beleza som skriver mycket recentioner samt en del dagens smink :) Ja vet många fler men ja har inte riktig tid just nu.
Jag kommer opereras på tisdag så jag försvinner lite igen. Hoppas allt är bra med er där ute!

Kommentarer
Postat av: Tina (Beleza)

Tack sötaste Suss. Ska tänka lite extra på dig på tisdag. :)

2010-04-24 @ 20:43:13
URL: http://beleza.blogg.se/
Postat av: bella

Tusen tack för nomineringen, så kul!

Jag är själv här inne regelbundet och kollar;-)

kram bella

2010-04-24 @ 21:51:07
URL: http://bellamakeupartist.blogg.se/
Postat av: Katta Kvack

Men åh! <3 Tack snälla!

2010-04-24 @ 23:48:17
URL: http://kattakvack.se
Postat av: Fia

Bella! Det har du förtjänat. Jag följer dig varje dag. ^^



Katta Kvack! Varsegoo! Du är bäst! ^^

2010-04-25 @ 12:55:08
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhhh tack så mycket, så sött :D

2010-04-26 @ 02:14:17
URL: http://hannaogren.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0