Sussie´s Saga -

Läppgunksresan

Sådärja. Jag tog mig äntligen tid till å prova å fota allt mitt Läppgunk! Eftersom ja kommer opereras på tisdag så tänkte ja att jag måste ju ha något å publicera iallfall :)

 

Det är inte världens största samling, då läppgunk inte är min största favorit i smink och jag använder det sällan. Blir mer Läppglans för min del :)

 

 

Först ut är Pennan Hot Pink ifrån Mus.

En härlig stark rosa färg, jag ogillar dock att enbart ha läpppenna på mina läppar för jag tycker det blir så torrt så jag brukar ha på ett läppglans. I detta fall har jag MaryKay LipBalm över :)

 

Som sagt en riktigt stark rosa färg, väldigt fin under ett rosa läppstift för extra hållbarhet :)

 

 



Kommentarer
Postat av: Emma P

Jättefin färg! och känner igen det där med att det mest blir gloss. Det har jag iofs rätt många:)

2010-04-26 @ 21:38:00
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0