Sussie´s Saga -

Nyfiken på Neat Feat Face Saver

Jag surfade runt lite på Eleven.se efter sommarlämpliga produkter, exempelvis reseförpackningar, solskydd, tinted moisturizers osv, och råkade få syn på Neat Feat Face Saver. Såhär skriver Eleven om produkten:

"Face Saver minskar perspiration i ansiktet. Motverkar ansiktssvett och glans och kan användas före normal makeup. Det är en lätt gel som inte ger rester eller obehag. Enkel att använda. Makeup och solskydd sitter längre och makeupen ser fräsch ut hela dagen även under varma förhållanden."




Jag tycker att det låter som en alldeles finurligt underbar produkt! På sommaren när det är varmt och man kanske är lite stressad mellan stranden och afterbeachen och man kanske råkar duscha lite för varmt så kroppen aldrig vill sluta eftersvettas, tycker jag att denna gel kommer vara perfekt. Eller tänk er följande scenario: Direkt från jobbet/stranden/utflykten till kvällens aktivitet, utan chans att piffa om, men behovet att piffa om finns inte, för: Ingen svett! Jag ska definitivt införskaffa mig en sådan när jag gör nästa beställning på Eleven.

Face Saver´n kostar 95 kronor och tuben innehåller 50 ml, och du kan hitta den här.

/ Fia

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Just ja, jag delade glatt ut en award till er båda igår. En I love your blog-award. Ni är skitbra tjejer! Kör på!! :D

2010-04-22 @ 22:09:05
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej Fia!

Jag vet inte om du köpt och använt Face Saver´n än.

Om inte så tänkte jag varna dig lite innan du smörjer in dig med den direkt innan du ska iväg. Den fungerar ungefär som Absolut torr, man blir vit på de områden man använt den :)

2010-05-05 @ 10:18:16
URL: http://attiotrenolltvanollett.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0