Sussie´s Saga -

Vardags till MK

Provade ut en sån kallad "vardagssminkning" idag som ja kan ha när jag har klasser med folk jag inte känner för Marykay :P Kanske inte ser så bra ut om man kommer i full partymundering en tisdag kl 4 lixom.. ^^

Har använt mig av:
White
Satin
Muffin
Mustard
kakaw



Pennan white ligger även på vattenlinjen, och eyelinern är Gel eyeliner ifrån mus. Märker ingen större skillnad på mus och Mad, så ska man välja någon är det mad som gäller, mycket billigare!



Ska försöka byta lite form på mina ögonbryn så dom kommer ser ut som skit ett tag, utifall nå troll får för sig att börja klaga :P
På kinderna ligger rouget must have ifrån mus.



på läpparna ligger stiftet happy ifrån mus.
Har fortfarande inte hunnit med att fota allt läppgunk å så.. så det kommer kanske till veckan ;)


Kommentarer
Postat av: Emma P

Nej du, ibland är party lite för mkt. Det här var riktigt snyggt, du ser überfräsch ut och dina fransar är toppenfina...

2010-04-17 @ 23:32:39
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

EmmaP: Tack! Ja party kan ju vara lite väl ibland.. fast det är oftast så ja ser ut.. höhö :P Men ibland funkar det helt enkelt inte.. ^^

2010-04-18 @ 04:39:12
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Fia

Snyggt! Ja, du har rätt i att man måste anpassa sig ibland, man vet ju inte om det kan vara någon som har fördomar eller bara starkt ogillar smink på träffarna. Screw them privat, men om det gäller affärer är det klokt att tona ned sig. :)

2010-04-19 @ 09:58:29
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0