Sussie´s Saga -

Midnight Mission

Igår fick jag mina efterlängtade, nya nagellack fraktade direkt från USA. Det blev bland annat ett gäng från ChG Vintage Vixen, och jag börjar med att visa Midnight Mission.
Midnight Mission är mörkt blå, utan att vara svart, och späckad med silvrigt och blått microskimmer. Jag älskar det! Jag känner mig som Mata Hari eller Marlene Dietrich, en spion på hemligt uppdrag, livsfarlig, vapenbeklädd, men lika stylish som alltid. Okej, kanske inte riktigt, men det är därför jag älskar smink, för det är något mer än en färg. Manikyren består av ChG Ridge Filler Base Coat, två lager Midnight Mission och ett lager Nubar Diamont snabbtorkande överlack. Lacket har hållit bra, och 24 timmar är lite av ett rekord för mig, på grund av att jag har så skivade naglar. Jag är övertygad om att Ridgefillern har gjort sitt jobb, men jag behöver testa det mer innan jag ger ett utlåtande.
Har ni köpt något ur Vintage Vixen? Eller är ni mer intresserade av andra höstkollektioner?

Kommentarer
Postat av: Emma

Denna tycker jag är riktigt fin. Skulle verkligen vilja ha det =)

2010-08-18 @ 09:37:19
URL: http://sminkhornan.wordpress.com
Postat av: Emma P

Det ser verkligen läckert ut! Jag tycker att CGs höstkollektioner brukar vara fantastiska, men med Vintage Vixen tycker jag egentligen mer om promobilden än om lacken. Vi får väl se om jag beställer, jag har inte gjort det än i alla fall. Jag har faktiskt inte beställt ett enda höstlack än så länge. Jag har inte riktigt fått ngt sug är. Håller på och provar mig igenom mina Zoya Sparkle och än så länge känns det roligare...

2010-08-18 @ 09:42:44
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Emma! Tack, det tycker jag också. Slå till, det kommer kläda dig fint :)^^



Emma P! Tack! Jag håller med! Det var första gången jag gillar tanken med kollektionen, men lacken lockade mig sådär. Men detta var riktigt snyggt och jag är glad att jag köpte några. Zoya Sparkles är riktigt härliga, så jag förstår att inte hösten har kickat in än :)

2010-08-18 @ 17:07:19
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Det är verkligen ett underbart lack! Jag älskar det! Många lack i den kollektionen är superfina!

2010-08-20 @ 16:40:42
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Sminkan! Tack, jag älskar det också :)! Jag håller med, kollektionen är helt underbar.

2010-08-21 @ 19:00:05
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0